vrijdag 4 september 2020

Molletje

Zo dat is alweer even geleden... 

Ik ben de laatste week niet zo actief geweest op mijn blog, en had ook minder tijd om jullie blogs te lezen en op te reageren, sorry!

Het ontbrak me even aan tijd. Ik was druk met het maken van fotoboeken van de vakantie, speeldag organiseren voor t dorp en dan schiet de blogtijd en knutseltijd er even bij in helaas.

Maar gisteren kreeg ik de nieuwe mallen van de mol  en de hamster binnen en ik had bij de mol gelijk een idee hoe hij moest worden.

Gisteren even tussendoor al een stukje van de 1e kaart (mol met cadeautje) gemaakt en vandaag heb ik hem afgemaakt en nog een kaartje met de mol gemaakt. Over de 1e keer kaart heb ik veel langer gedaan, hij wilde het helemaal worden zoals ik in mijn hoofd had. Zo irritant 😉.

En het tweede kaartje was zo klaar, dat was fijn!





4 opmerkingen:

  1. Hoi Marinda,
    wat een leuke kaartjes met de mol! Hij is gaaf he? En ja soms ben je druk met andere dingen. Komt altijd vanzelf weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heey Marinda,

    dat zijn 2 hele leuke kaartjes geworden met het gave molletje!!!

    Groetjes Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een supermooie kaartjes zijn het geworden zo leuk hoe de molletjes boven de grond piepen
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen