maandag 14 september 2020

Eekhoorntjes vieren feest

Deze keer een kaart op mijn blog gemaakt voor onze zoon. Hij is vandaag 10 jaar geworden.

De tweede tiener in huis! Gisteren vierden we zijn verjaardag voor de familie en een vriendin kwam ook gezellig langs met haar zoon. Allemaal verdeeld over de dag.

Stan is gek op dieren en daarom heb ik deze kaart gemaakt met het boomhuisje. De eekhoorns had ik van mijn kinderen voor mijn verjaardag gehad, wel zo leuk om deze dan op de kaart te gebruiken.


Vandaag mocht Stan trakteren op school. Dit keer geen avonden knutselen maar simpel en corona-proof gehouden.
Voor de meester en juffen markeerstiften, en voor de klas cheese-dippers. Weer eens wat anders dan al die koek en chocolade.




Zaterdagmiddag vieren we zijn feestje en gaan disco-bowlen.


3 opmerkingen:

  1. Nog gefeliciteerd met je zoon. Je kaart is erg leuk geworden, zeker als de jarige gek is op dieren.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met Stan! Al 10, dan ben je toch al groot, he? Ik voelde me heel wat weet ik nog! Je kaart voor hem is geweldig! Zo enig gedaan. En de traktaties zijn top.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. nog gefeliciteerd met je zoon wat een tof kaartje heb je voor hem gemaakt,
    leuk idee met de boomstronk
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen