woensdag 9 september 2020

Opkikkertjes

Eindelijk heb ik weer wat knutsel-en blogtijd! Van de september collectie van Marianne design had ik al 2 kaartjes met de mol gemaakt. De hamster moet nog even geduld hebben want vandaag ging ik aan de slag met de brievenbus!

Leuk detail is als je deze uitstanst dat t klepje aan de voorkant open kan. Heel handig!

Het kaartje werd een opkikker kaartje. Onze huisarts ligt in het ziekenhuis voor een stamceltransplantatie. Heel heftig voor hem en zijn gezin.

De kikkertjes van Marleen wilden graag op de kaart om hem op te vrolijken. Hopelijk brengt het even een lach in deze nare tijd.


Binnenin heb ik de tekst sterkte gestempeld.





2 opmerkingen:

  1. Hoi Marinda,
    wat heb je een leuke kaart gemaakt met de brievenbus. En dan die enige kikkertjes erbij! Superleuk. En voel je niet bezwaard hoor, dat je niet op elke kaart kunt reageren. Geeft niets en begrijp ik goed. Dat je even komt kijken als je tijd hebt vind ik al super!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een geweldig kaartje met de schattige kikkertjes van dit kaartje word je erg vrolijk en hier knap je snel van op
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen