maandag 24 augustus 2020

Poesje met goudvis

Wat zijn de dieren accessoires van Eline leuk! Daar moest natuurlijk een kaartje mee gemaakt worden. Omdat ik gek op katten ben, en we er zelf 2 hebben ben ik met die set begonnen.

Het leek mij leuk om de poes te laten loeren bij de vissenkom. Van mft had ik nog een mal van een krabpaal en daar heb ik de goudviskom opgezet.

Het poesje probeert zijn evenwicht te houden, hangend aan de vissenkom.

De vis is nog nergens bang voor. 


Het schattige designpapier is van "Bella BLVD". 

Liefs Marinda 

4 opmerkingen:

  1. Heey Marinda,

    dat is een heel gaaf kattenkaartje geworden!!! Heerlijke kleurtjes (gek op roze) met dat designpapier en goed idee om vissenkom op die krabpaal te zetten (moet de mijne nog steeds gebruiken).

    Groetjes Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahaha, echt humor met dat papier met die visgraatjes. Superleuk bedacht. En die vissenkom van vellum heb je goed gedaan zeg! En de kom plaatsen op een krabpaal is natuurlijk wel vragen om problemen!;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk en grappig kaartje heb je hier,
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oooh wat een geweldig leuk kaartje is het geworden moest er wel om lachen zoals de poes op de krabpaal klimt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen