maandag 3 augustus 2020

Zwaantjes

Vandaag zijn we weer terug gekomen van vakantie.
We hebben een heerlijke week gehad.
En zoals jullie misschien al in mijn vorige blog gelezen hebben had ik ook in de vakantie wat stempelafdrukjes ingekleurd.
Heerlijk buiten voor onze stuga.

Nu alle vakantiespullen weer opgeruimd zijn en de wasmachine weer draait had ik tijd om weer heerlijk een kaartje te maken.


Ik heb gekozen voor zachte kleurtjes en als achtergrond het leuke papier van Echo Park.

Ik ben er heel blij mee, hoe vinden jullie hem?

5 opmerkingen:

  1. Heerlijk even zo'n weekje vakantie. Wij kwamen zaterdag weer thuis.
    Je maakte meteen weer een mooie kaart.Leuk met de hele zwanenfamilie in de vijver.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een schatje, Marinda. Heel rustig lief kaartje en toch is er genoeg te zien! Lekker die week, kun je weer mooi op terug kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een prachtig kaartje vind de zwaantje zo leuk
    lief die zachte kleurtjes
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heey Marinda,

    lief kaartje met die zwaantjes en dat roze!!!

    Groetjes Femke.

    BeantwoordenVerwijderen