vrijdag 31 juli 2020

Dinosaurus

We zijn afgelopen maandag op vakantie gegaan naar Haaksbergen. Vandaar dat het bloggen even op een lager pitje staat.
We slapen in een Scandinavische stuga, een foto hiervan zal ik verderop in mijn blogbericht plaatsen.
Voordat ik op vakantie ging had ik dit leuke dino kaartje nog gemaakt, met het vrolijke designpapier van de Action.


We zouden deze zomer voor het eerst naar Zweden gaan maar omdat deze reis helaas niet doorging vanwege de corona hebben we in plaats daarvan een weekje vakantie op een vakantiepark.
Er was niet veel meer beschikbaar omdat de reis pas laat geannuleerd werd door de reisorganisatie.
Maar gelukkig was deze stuga nog beschikbaar. En dat vonden we wel zo toepasselijk!


Deze vakantie heb ik ook wat knutselspullen meegenomem. Mijn spectrum noir stiften en wat leuke stempels en nog wat gestempelde afbeeldingen.
De kinderen vermaken zich heerlijk in het zwembad, en heel fijn ze kunnen nu gewoon alleen gaan.
Genoeg tijd voor mij om buiten afdrukjes te kleuren!


Verder fietsen we elke dag een stuk, echt genieten deze vakantie, en wat boffen we met t weer!

Liefs Marinda.

2 opmerkingen:

  1. Wat heerlijk Marinda! Een stuga in een heel mooie omgeving. Geniet er heerlijk van. Nederland is ook prachtig.
    Je kaartje is erg leuk! Mooie papier!
    En af en toe lekker zitten kleuren is ook heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuke kaart met deze stoere knapperd erop.
    wat ziet de tent er gezellig uit geniet er lekker even van om er uit te zijn.
    wat een leuke stempeltjes ben je aan het in kleuren
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen