zondag 9 augustus 2020

Kikkertjes

Wat een warmte deze dagen!
Helaas te warm om op zolder te knutselen. Daarom wat spullen naar beneden gehaald, maar ideaal was dat niet.
Zo bleef ik toch telkens naar boven lopen om wat te halen.
Deze kaart heb ik gemaakt met de nieuwe kikkertjes van Marleen.
Boven de hitte getrotseerd om nog even de achtergrond op de kaart te plakken en het geheel op te plakken.


's Middags heb ik nog wat andere kikkertjes gemaakt, 3 van elk en dat bracht mij op het idee van synchroon zwemmende kikkertjes.
Op hun buik en op hun rug.



Gisteravond werd het op zolder lekker koel toen de ramen tegenover elkaar stonden en het lekker doorwaaide. Dus nog even achter mijn bureau gekropen en de zwemmende kikkertjes op de kaarten geplakt. 🐸


Onze vakantie is weer om. Morgen mag ik weer aan het werk. Vanmorgen vroeg alles weer schoongemaakt en klaargezet voor morgen.
Ik werk als gastouder bij mij thuis, ik ben benieuwd wat de kids allemaal voor nieuws ontdekt hebben en of ze mij nog herkennen! 😄

3 opmerkingen:

  1. Wat een lieve kaartjes heb je gemaakt Marinda.
    Ik ken het, mijn hobbykamer is ook boven, momenteel een rommeltje vanwege de opruimwoede.;-) Dus ik zit ook beneden. Denk je alles te hebben moet je weer terug naar boven.
    Heel veel succes en plezier morgen met je kindjes.

    Liefs,
    Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaarten met de kikkertjes. Die synchroon zwemmers zijn erg goed gelukt.
    Hier in het hoge noorden is het vandaag gelukkig iets frisser en er waait af en toe een briesje. Ik vind dat absoluut niet erg!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Enige kaartjes zijn het! Die kikkertjes zijn een slag kleiner dan de oude en ook heel lief.
    Sterkte morgen weer!
    Het heen en weer slepen ken ik, inderdaad niet handig!

    BeantwoordenVerwijderen