zondag 16 augustus 2020

Olifantje geboortekaartje

Bij Marianne design challenge blog hebben ze een leuke challenge met een sketch waar ik graag aan mee wilde doen.

De opdracht was om een kaart te maken met een sketch. De sketch heb ik ook in dit bericht geplaatst. Ik had al snel in mijn hoofd dat ik een geboortekaartje wilde maken met het olifantje.

Deze had ik nog maar net in huis. Helaas had ik geen mooie kleur grijs voor de olifant. Daarom heb ik kraft gebruikt en met het resultaat ben ik erg blij. Het combineert mooi met het roze en gele design papier.


Lichtroze enamal dots en een tekststempel erbij en klaar was het kaartje. Ik wil van deze kaart ook nog een jongensvariant gaan maken.

Gisteren gezellig bij mijn zus op visite geweest en zij had nog 3 leuke papierblokjes liggen die ik mocht hebben. Met hele leuke designpapiertjes.  Ik mocht deze hebben, daar zei ik natuurlijk geen nee tegen!


Gebruikte materialen:
- COL1384 Eline's olifantje
- LR0625 Van harte
- EC0171 Eline's baby tekstjes
- Paperpad PB7050 Eline's Babies




7 opmerkingen:

  1. Wat een lief babykaartje heb je met dit leuke olifantje gemaakt. Leukdp erbij gecombineerd. Wat fijn dat je mooie papier blokken van je zus hebt gekregen... groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heey Marinda,

    wat een schattig babykaartje met de olifant. Wat lief dat je van je zus papierblokjes hebt gekregen.

    Groetjes Femke.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi kaartje heb je gemaakt met de sketch! Succes!!
    Groetjes Suzan
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super schattig kaartje! De olifant in kraft is juist leuk.
    Bedankt voor het meedoen.
    Groetjes van Henriët
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooi kaartje met dat schattige olifantje ik vind zijn kleur heel erg mooi hij steelt echt de show.
    jij boft maar met zo'n zus
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lief kaartje.
    Leuk dat je mee doet met de sketch
    Groetjes van Judith
    DT-Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lief babykaartje heb je gemaakt met de sketch Marinda,
    leuk dat je meedoet met de challenge,
    groetjes van Aniet
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen