zondag 26 juli 2020

Zeemeermin Mft

Gistermiddag heb ik heerlijk kunnen knutselen. Even de boel de boel gelaten en aan mijn knutseltafel gaan zitten.
Een paar weekjes geleden toen ik bij Linda (Lindacrea) de gestipte potjes ging ophalen hadden we ook gelijk stempelafdrukjes uitgewisseld.

Ik vond de zeemeerminnenset van Mft zo leuk en ben daar mee begonnen. Ik was nog op zoek naar een mooie huidskleurcombinatie en omdat ik mijn afdrukjes niet wilde verspillen heb ik even een paar afdrukjes van het "watermeloen-meisje" gestempeld.
Na flink wat uitproberen met mijn spectrumnoir markers kwam ik tot de juiste combi.
Het "echte" kleuren kon dus gaan beginnen.

Ik vond het papier uit een nieuw papierblok van Echo Park er zo mooi bijpassen, dus daar de kleuren er een beetje op afgestemd.


Ik heb ook nog een heel andere kaart gemaakt, deze keer geen stempelafdruk maar de dino stans van Marianne Design gebruikt.
Ook weer zo leuk om te doen.
Stempelen en stansen vind ik beide leuk om te doen.
En leuk voor de afwisseling.

Fijne dag! Liefs Marinda.

5 opmerkingen:

  1. Het is een hele mooie kaart met een lieve uitstraling geworden Marinda. Slim om eerst op een ander afdrukje te oefenen met de huidskleur. De zeemeermin is mooi ingekleurd.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje en het papier staat er super goed bij inderdaad!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een ontzettend leuk papier heb je bij het enige zeemeerminnetje. Past zo perfect. Je hebt mooi gekleurd. Oefening baart kunst! Wat leuk dat je niet zo ver bij Linda vandaan woont.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk he zijn de zeemeerminnen! Je hebt haar super mooi gekleurd, goede kleurencombi gevonden! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooi kaartje met de schattige zeemeermin mooi ingekleurd en wat een supergaaf dp papier is dat
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen