dinsdag 21 juli 2020

Geboortekaartje & slinger Julia

Vorige week dinsdag is ons kleine nichtje Julia geboren.
Met 36 weken is ze geboren en is slechts 2100 gram. Echt een klein meisje dus.
Gisteren hebben we haar kunnen bewonderen.
Zo lief! Fijn dat ze weer thuis zijn na ruim 5 dagen in het ziekenhuis.
Natuurlijk voor Julia (en haar ouders) een kaartje gemaakt. 


Ook kan kan ik nu de naamslinger laten zien die ik voor haar gemaakt heb.


Als cadeau een poppenreiswieg met allerlei cadeautjes erin. Een tijdje geleden had ik deze reiswieg gekocht voor mijn dochter. Mijn schoonzusje vond hem ook geweldig. Nu ze zelf een dochtertje heeft was het een perfect cadeau. Ze waren er heel blij mee. De slinger hangt al gezellig in de woonkamer.


5 opmerkingen:

  1. Heey Marinda,

    dat is een mooie kaart en slinger geworden. Prachtig designblokje ook gebruikt daarvoor.

    Groetjes Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke slinger heb je gemaakt! Gaaf met de diertjes erop. EN de mand in de vorm van en reiswiegje is ook al zo'n mooi cadeau!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat schattig allemaal ! helemaal leuk en lief
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooie kraammand heb je gemaakt met de mooie slinger erbij en dat geweldig schattige kaartje die stokstaartjes staan ook op mijn verlanglijstje
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook nog via deze weg: heel erg leuk geworden! Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen