vrijdag 17 juli 2020

Bedankjes juffen en meester

Jeej! Vakantie!
Heerlijk eindelijk weer tijd voor leuke dingen...dus ook weer lekker tijd om te knutselen.
En dat komt goed uit want afgelopen dinsdag is ons kleine nichtje geboren en zometeen kan ik eindelijk een geboortekaartje voor haar maken.
En morgen ga ik een geboorteslinger met haar naam erop maken voor bij de kraammand.
Maar daarover later dit weekend meer.

Nu even terug naar de labeltjes die ik voor de juffen en meester heb gemaakt.
Vandaag is de laatste schooldag (ochtend) van de kids en natuurlijk hoort daar een leuk cadeau bij.
Een juf was woensdag voor t laatst dus zij had hem al eerder gehad.
Een tijdje terug vond ik dit schattige meisje van mft met een meloen. De tekst erbij vond ik zo toepasselijk voor de juffen dat ik die natuurlijk gekocht heb.
Voor de meester een aapje met een voetbal omdat hij heel sportief is.
Dit zijn alledrie de labels:


En zo zagen ze eruit met t cadeautje erbij.




Nu maar hopen dat de juffen en meester het een leuk cadeau vinden. šŸ˜Š

4 opmerkingen:

  1. Hahaha, dat vinden ze natuurlijk leuk Marinda! Wat een gaaf idee, die meloen met de leuke tag erbij. En de label met de aap en de voetbal is ook al zo leuk. Nee, dit gaan ze zeker waarderen.
    En gefeliciteerd met je nichtje. Mooi is dat, een nieuw leven in de familie...ben benieuwd naar je geboorteslinger

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als ervaringsdeskundige kan ik zeggen dat de juffen en de meester dit zeker gewaardeerd hebben! Mooie tags maakte je voor aan de cadeautjes.
    Ik kreeg ooit van een leerling een meloen voor mijn verjaardag. Ik pik namelijk regelmatig een stukje meloen bij leerlingen uit hun fruitbakjes... Hij had er een leuke tekst opgeplakt.
    Groetjes van Henriƫt

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Natuurlijk vinden ze dat leuk, het ziet er heel gezellig uit.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leuke labeltjes de juffen en meesters boffen maar dat ze zo'n leuk cadeautje krijgen
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen