vrijdag 10 juli 2020

Poesjes #bedankkaartje

Deze keer een kaartje met de nieuwe stempelset van
Mama Elephant.
Ik was op slag verliefd op deze poesjes.


Het kaartje heb ik gemaakt voor Linda. (lindacrea)
Een tijdje geleden zag ik dat ze gestipt porselein maakt en verkoopt.
En laat ik nou juist op zoek zijn naar originele juffencadeautjes!
Ze heeft voor mij deze 2 bloempotjes gestipt en er stekjes van haar pannenkoekplant in gedaan.
Leuk zijn ze he!
Superlief ook dat ze dat voor mij wilde doen.
Eigenlijk had ik ze liever zelf gehouden, ze maken je zo vrolijk. Maar dat zijn de mooiste cadeautjes om te geven.


3 opmerkingen:

  1. Wat een schattige katjes! Ik snap dat je die niet kon weerstaan.
    Je kaart is goed gelukt. Mooi de katjes zo bij de letters.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat en lief kaartje! Superleuk die poesjes!
    En de potjes zijn gaaf. Ik heb alleen nog maar schoteltjes gestipt. Dit is wel een heel leuk idee! Lief dat ze het wilde doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi kaartje met de schattige poesjes leuk zo hoe je ze gecombineerd hebt met de letters
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen