donderdag 2 juli 2020

Auto kaart

Vandaag is mijn vader jarig.
Ik heb voor hem een kaartje gemaakt met een oude "eend". Zo'n soort auto hebben mijn ouders vroeger gehad, al was dat volgens mij een Citroën?
In ieder geval lijkt hij erop.

Het kaartje heeft mijn vader inmiddels gezien, m'n dochter heeft hem vanmiddag langsgebracht.
Dus nu kan hij op mijn blog.


Straks als ik klaar ben met werken gaan we naar mijn ouders toe, gezellig met elkaar patat eten. De andere kaartjes die ik gemaakt heb komen morgen op mijn blog.

Liefs Marinda.

3 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met de verjaardag van je vader.
    Mooie kaart heb je voor hem gemaakt. Gezellig om met elkaar te gaan eten. Dat kan gelukkig weer.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk om een auto op een kaart te doen die iemand heeft of gehad heeft! En klopt, Citroen 2CV....wij hebben heel lang een Citroen DS (en ID) gehad, dus vandaar dat ik het weet. Leuk gezellig patat eten met zijn allen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. nog gefeliciteerd met de verjaardag met je vader wat een leuke kaart heb je voor hem gemaakt op mijn oude koor zat een knul die een eend had ooh wat hebben we gelachen als hij remde ging steeds zijn raam open.
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen