zondag 5 juli 2020

Furever friends

Eindelijk tijd om twee nieuwe kaartjes te posten.
Deze laatste weken voor de vakantie ben ik zo druk met van alles en nog wat.
Samen met een andere moeder hebben we groep 4 geholpen met een scrapbook maken voor het afscheid van de directeur. Heel leuk om te doen!
En voor mij weer de 1e keer dat ik op school was.

En volgende week vieren mijn dochter en haar vriendinnetje hun feestje bij haar thuis voor heel de klas. Daarvoor hebben we een springkussen gehuurd en we zijn dan ook druk met de voorbereidingen geweest. Maar alle boodschappen zijn nu ook in huis!

Deze kaartjes had ik van de week al gemaakt maar ik moest even wachten tot m'n vriendinnetje het kaartje ontvangen had.
(met de hond en poes)



Ik had nog 1 poesje over, die niet helemaal gelukt was naar mijn zin en daar heb ik nog even snel een kaartje van gemaakt voor de voorraad.


Straks even op mijn gemak jullie blogs lezen en daarna heerlijk knutselen!

1 opmerking:

  1. Gezellige kaartjes Marinda. Leuke hond en poesjes heb je gebruikt.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen