maandag 29 juni 2020

Hoteldebotel

Goedemorgen allemaal,

Na een druk weekend heb ik nu even de tijd om een kaartje te plaatsen.
En straks rustig even terug lezen bij jullie blogs, ik heb wat dagen gemist 😊.

Gisteren waren we 7 jaar getrouwd en daar hoort natuurlijk een zelfgemaakt kaartje bij!
Speciaal voor deze gelegenheid heb ik het leuke stempelsetje van Lawn Fawn "Bicycle built tot you" gekocht.
Geen snijmallen erbij dus dat werd zelf knippen dit keer.
Ik vond het een leuk setje om te kleuren en er een leuke scène mee te creëren.


's Avonds nog heerlijk samen tapas wezen eten met een heerlijk grand dessert als afsluiting 😁.


Ziet er goed uit he! En het smaakte heerlijk!

4 opmerkingen:

  1. Van harte gefeliciteerd!!!
    Wat een leuk kaartje, en ik vind dat knippen heerlijk.
    Jullie hebben vast en zeker genoten van de tapas'...
    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met jullie trouwdag. Je hebt er een hele leuke kaart voor gemaakt. Het knippen is je h=goed gelukt hoor!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Marinda,
    Gefeliciteerd met jullie trouwdag. Leuk gevierd! Lekker ook ;-)
    Het kaartje is ontzettend leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een geweldig leuk kaartje ze zijn zo leuk de lf stempeltjes
    en nog gefeliciteerd het dessert ziet er echt lekker uit
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen