dinsdag 16 juni 2020

Panda gaat naar een feestje

Van het weekend heb ik dit kaartje gemaakt met het vrolijke designpapier van Echo Park.
Ik vond deze sketch wel grappig omdat hij schuin afgesneden vlakken had.


Lang heb ik hem echter niet in mijn voorraad gehad.
Van het weekend heb ik mijn voorraad zelfgemaakte kaarten aan mijn schoonmoeder laten zien en ze heeft er gelijk 4 van mij gekocht, waaronder deze.
Ook het muisje met het ijsje op het strand kon ze niet weerstaan. šŸ˜‰
Het geld van de verkochte kaarten gaat in een potje voor het goede doel.
Doen jullie dat ook?
Ik ben even benieuwd of jullie dan de totale opbrengst doneren of een gedeelte zelf houden voor de materiaalkosten.
Tips zijn welkom!

6 opmerkingen:

  1. Ik snap dat je schoonmoeder deze meteen meenam. Heel gezellig kaartje met mooie papiertjes en een lieve panda.
    Ik doe de opbrengst van de verkochte kaarten ook in een potje en daar koop ik postzegels voor voor de kanjerkaarten die ik verstuur. Ook dus voor een goed doel.
    Groetjes van Henriƫt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kan ik me indenken het zijn ook zulke mooie en lieve kaartjes en je doet een goed steunen.gr.francien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Marinda,
    wat en vrolijke kaartje, door de leuke felle kleuren. Dat papier van Echo park is zo ontzettend leuk! Ik houd ervan...
    En ik verkoop niet zo veel, maar als ik wat verkoop op bestelling dan gat het geld in een potje voor nieuwe hobbyspullen. Ik heb er wel eens aan gedacht om kaartjes te verkopen voor een goed doel, maar eerlijk gezegd geef ik al veel geld aan goede doelen...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een gezellig kaartje met die vrolijke kleurtjes de panda is zo leuk
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen