zaterdag 20 juni 2020

Schildpadjes #trouwkaart

Juni is de maand dat er veel trouwdagen in onze familie zijn.
De ene zus is op de 8e getrouwd, de andere zus op de 18e en wij zijn zelf op de 28e getrouwd. Het staat wel leuk op de kalender 😉.

Dit kaartje heb ik deze week naar mijn zus en zwager gestuurd. In de kleuren waar zij van houden. En ik weet dat ze rustige kaartjes leuk vindt, daarom heb ik hem ook niet te druk gemaakt.
Ze was er heel blij mee. En het grappige is dat het rood wit geblokte design papier precies hetzelfde is als hun tafelzeil.
Dat was toeval, maar kwam mooi uit!


Vanmiddag ga ik naar de babyshower van mijn schoonzusje. Natuurlijk heb ik hiervoor een kaart gemaakt met toepasselijk cadeau.
Ook ga ik cupcakes maken.
Daarover meer in mijn volgende blogbericht.

Fijne dag! Liefs Marinda 

2 opmerkingen:

  1. wat een leuke kaart met de schattige schilpadden leuk dat ruitjes papier
    meer heb je ook iet nodig
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. helemaal leuk en grappig ! mooi kaartje
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen