zondag 14 juni 2020

Walvis kaartje

Mijn collectie met collectables van Eline Pellinkhof breidt zich steeds verder uit.
Ik vind die diertjes zo leuk.

Nu zijn ook de collectables van de walvis en de zeediertjes  inmiddels in mijn bezit.
Ze kwamen gisteren met de post en ik heb er gelijk een kaart mee gemaakt.


Vanmiddag hebben we een tijdsblok gereserveerd om naar avifauna te gaan. We zijn er twee weken terug ook geweest en dat was prima te doen. Nu gaan we alleen even voor de speeltuin, maar dan moet het wel droog blijven natuurlijk. 
Ik ben benieuwd!

3 opmerkingen:

  1. Een leuke zomerse kaart heb je met die lieve diertjes gemaakt Marinda. Veel plezier vandaag.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een geweldig leuk kaartje met je nieuwe aankoop de diertjes zijn allemaal zo leuk
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heey Marinda,

    dat is een heel leuk strandkaartje geworden!!!

    groetjes Femke

    BeantwoordenVerwijderen