woensdag 24 juni 2020

Hippo birthday

Het was alweer een tijd geleden dat ik een achtergrond had geblend met distress oxide inkt. En toen deed ik het voor het eerst dus een beetje oefening kan geen kwaad.
Ik kwam erachter dat ik het liefst met de zachte borstels blend, daarmee lukt het mij beter om de kleuren mooi te laten overlopen.

Op marktplaats deze leuke set met "hippos" gekocht, ik vind ze zo leuk!
Een mooi geel design papiertje erachter en het is een lekker zomers kaartje geworden.


Deze kaart doet mee aan de challenge bij de Egel. "Stippen en strepen".

3 opmerkingen:

  1. wat een mooi kaartje leuke stempeltjes van de nijlpaardjes mooie achtergrond heb je gemaakt ik gebruik altijd make up borsteltjes van de action werkt perfect en ze zijn niet duur
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt een leuke stempelset op de kop getikt Marinda en een mooie kaart ermee gemaakt. De kleurtjes voor de achtergrond lopen mooi over.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda dt-De Egel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk en lief kaartje, het blenden is je goed afgegaan. Dank voor je deelname aan de stippen en strepen uitdaging bij de Egel. Groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen