maandag 18 mei 2020

Tijger #luipaard

Zondag heb ik al mijn spectrum noir stiften geordend. Dat nodigde wel uit om ze te gebruiken. Ik heb er nog niet zo heel veel mee gekleurd maar oefening baart kunst 😉.

Deze stempelset van Studio light had ik al even liggen en nu heb ik hem dan eindelijk gebruikt.
Ik heb er een verjaardagskaart van gemaakt maar ik vind het luipaard wel wat verdrietig kijken, dat komt vast door de manier hoe de oogjes getekend zijn.


Bedankt nog voor jullie felicitaties! 😀

4 opmerkingen:

  1. Wat een super leuk en stoer verjaardagskaartje is dit geworden, de diertjes heb je mooi ingekleurd!

    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is erg leuk! Grappig he, hoe een gezichtsuitdrukking kan verschillen door zo'n klein detail!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heey Marinda,

    het is een heel leuk kaartje geworden. Prachtig designpapier en heel mooi ingekleurd. Misschien is de luipaard een beetje verlegen.

    groetjes Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi kaartje met de schattige stempeltjes ik vind je kaart super stoer geworden
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen