zondag 17 mei 2020

Geslaagd!

Gisteren kregen we goed nieuws.
Mijn dochter is geslaagd voor haar Havo-diploma. 🇱🇺
We hebben meteen de vlag uitgehangen want het was tot het laatst toe spannend.
Ze gaat nu een tussenjaar doen en daarna waarschijnlijk
Hbo ICT.

Ik kreeg gisteren mijn bestelde "mobieltje" binnen van Marianne Design.
Gelijk ben ik aan de slag gegaan voor haar "geslaagd-kaartje". De teksten met embossing inkt gingen niet zoals ik wilde. Het poeder bleef er telkens omheen hangen en kreeg ik niet weg met een kwastje.
Dat wordt de volgende keer van dat poeder bestellen om het papier anti statisch te maken. Hopelijk gaat het dan beter.


Van ons heeft ze een Blond mok gekregen met m&m's. En als alles weer "normaler wordt dan gaan we samen een nachtje weg.


5 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je dochter! Fijn dat ze haar diploma in de pocket heeft. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En je hebt een hele coole kaart voor haar gemaakt!

      Verwijderen
  2. Gefeliciteerd met je dochter! Fijn dat ze geslaagd is.
    Leuk zo'n tussenjaar. Ben benieuwd wat ze gaat doen.
    Mooie kaart maakte je voor haar. Lekker stoer maar ook heel lief door de tekstjes.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd voor je dochter ( en ook voor jullie natuurlijk), fijn dat ze dat diploma nu op zak heeft. Je hebt een hele leuke vrolijke eigentijdse kaart voor haar gemaakt en hopelijk kunnen jullie snel samen op stap.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een goed nieuws! Van harte gefeliciteerd! Je kaart voor haar is echt superleuk! Die smileys zijn enig! Leuk dat jullie een nachtje weg gaan, dat zijn de leukste cadeautjes!

    BeantwoordenVerwijderen