woensdag 20 mei 2020

There's no otter like you

Mijn schoonouders zijn vandaag 40 jaar getrouwd. We hebben daar vanavond buiten gegeten.
Ik heb voor hun een kaartje gemaakt met stempels van
"my favourite things".


Dit waren 1 van de eerste stempels die ik heb gekocht, maar ik had ze nog nooit gebruikt.
En dat terwijl ze juist zo leuk zijn.
Nu mijn spectrum noir collectie compleet is kan ik ze ook mooi inkleuren.
Geïnspireerd door een kaartje op pinterest, maar ik heb er mijn eigen draai aan gegeven.



3 opmerkingen:

  1. Ze zijn inderdaad superleuk! Je kaart is ook echt enig! Dat zullen je schoonouders wel geweldig gevonden hebben! En een leuke woordspeling, daar houd ik van!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heey Marinda,

    het is een heel leuk kaartje geworden met de otters. Ik heb deze schattige stempelset zelf nog ongebruikt liggen.

    groetjes Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een geweldig kaartje met de schattige ottertjes, je hebt er een leuk tafereeltje mee gemaakt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen