zondag 24 mei 2020

Verjaardagskaartjes savanne#dieren

Wat ben ik blij met mijn nieuwe stempelset van My Favorite Things "Wild about you".
De afbeeldingen zijn makkelijk in te kleuren en hebben niet veel extra's op de kaart nodig
Ze zijn van zichzelf al zo leuk!
Ik begin het stempelen en kleuren echt leuk te vinden en wordt er al wat handiger in.
Deze kaart met de giraffe doet mee aan de challenge van Knutsel en kadootjes , een giraffe op je kaart.


Ik heb ook nog een kaart gemaakt met de krokodil die ook op deze stempelset zat.
Hij heeft een cadeautje meegebracht voor de jarige. Dit cadeautje komt uit de panda stempelset van Marianne Design.



Het zijn een beetje CAS-kaartjes geworden. Ik vind ze mooi rustig ogen zo en de diertjes vallen zo goed op.
Binnenkort volgen er vast nog kaartjes met de "zippy zebras", deze set heb ik ook besteld, niet goed voor mijn portemonnee maar die kon ik ook niet weerstaan. šŸ˜‰

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden!

5 opmerkingen:

  1. Gezellige kaartjes met deze lieve diertjes.
    Goed gedaan hoor dat inkleuren. Is niet echt mijn ding....
    Groetjes van Henriƫt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh heel leuk! Die diertjes zijn ook zo enig! Allebei erg leuk, maar ik mag je bedanken voor het meedoen bij K&K. Lekker snel ben je!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heey Marinda,

    leuke kaartjes zijn het geworden.

    groetjes Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt twee hele mooie kaartjes gemaakt met de diertjes erop, erg leuk. Bedankt dat je mee doet bij Knutsels & Kadootjes. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooie kaartjes je stempeltje zijn zo leuk en hebben niet meer nodig ik ben ook fan van stempelen het is zo leuk om te doen ben benieuwd naar je zippie zebra's
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen