zondag 3 mei 2020

Panda # veel liefs #gefeliciflapstaart

Vandaag ben ik druk met het maken van kaartjes. Onder andere voor het verzorgingshuis, en zomaar wat kaartjes voor de voorraad.
Ik ben ook aan het stempelen geweest met de nieuwe stempelset van Eline, van Marianne Design. Met de design papiertjes erachter in geel & groen vind ik het precies goed.
Een rustig kaartje waardoor de lieve panda extra opvalt.


En daarna nog een felicitatie kaartje gemaakt voor de voorraad, ik was zo lekker bezig en deze was ook snel klaar.


Een fijne zondag allemaal!


Liefs Marinda 


4 opmerkingen:

  1. Super leuke kaartjes met deze schattige panda's. Daar word je toch gewoon vrolijk van!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lieve kaartjes Marinda, de pandabeertjes zijn echt heel schattig. En heel actueel nu met de geboorte van de panda-baby in Ouwehand in Rhenen.
    Heel leuk met de vrolijke kleurtjes op de achtergrond.

    Groetjes,
    Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk! Je bent lekker bezig geweest.
    En gefeliciteerd met je gewonnen prijs! Is echt een gave stans! Ik heb hem zelf ook. Echt tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ooooh die wil ik ook die schattige panda stempeltjes wat een leuke kaartjes heb je ermee gemaakt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen