woensdag 29 april 2020

Panda post

Gisteren was mijn lieve vriendinnetje jarig. Dit jaar niet op verjaardagsvisite maar ik heb haar wel dit kaartje gebracht met een bol.com bon erin. Als bijdrage voor een servies wat ze daar wilde bestellen.


Ik had de laatste weken zulke leuke kaartjes met de postzak voorbij zien komen dat ik de post stempels en de tekstjes ook besteld heb.
Design papiertjes opnieuw in het zwart wit, daar houdt ze van.
Ik heb er mijn eigen draai aan gegeven, ze was er heel blij mee.

4 opmerkingen:

  1. Hoi Marinda,
    wat een enig kaartje is het voor je vriendin. Hopelijk kunnen jullie het volgend jaar dunnetjes overdoen! Die stempels komen ook op mijn verlanglijstje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuke kaart! Lijkt wel een beetje op mijn kaart met de kikker van gisteren. Die postzakken zijn zo leuk te combineren met de beestjes van MD. Bij bij zullen er vast nog meer volgen.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heey Marinda,

    dat is een heel gaaf kaartje geworden!!!. Daar was je vriendin vast erg blij mee. Ikzelf had er in januari al een zwart/wit kaart met postzakken gemaakt. Leuk om nu te zien dat anderen er ook postzakken van zijn gaan maken. De beestjes van Eline blijven leuk om op kaartjes te gebruiken en gisteren heb ik de aap eens uit het stof gehaald voor een feestelijk kaartje.

    groetjes Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een superleuk kaartje is het geworden de postzak is inderdaad erg leuk toch ook maar eens bestellen zie hem de laatste tijd erg veel voorbij komen en dan zie je zoveel wat je ermee kan doen
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen