donderdag 7 mei 2020

Cupcake #feest

Eindelijk heb ik ook de leuke "Jij-mal" van Karin Joan in mijn bezit.
Echt heel leuk dat ze hem opnieuw hebben uitgebracht.
De tante van mijn man was afgelopen dinsdag jarig en zij maakt ook graag kaartjes. Samen zijn we begin dit jaar ook naar de knotsgekke kaartendagen geweest.
Ik heb even geïnformeerd of ze nieuwste mallen al had, gelukkig niet. Voor haar de leuke cupcake van Marleen besteld en natuurlijk een kaartje erbij met de cupcake erop!
Ook wilde ik graag de nieuwe Jij mal erop. Dat was even puzzelen want ik wilde het combineren met een fleurig achtergrond papiertje. Uiteindelijk is dit hem geworden.



6 opmerkingen:

  1. Heel mooi deze kaart met de jij mal. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gezellig kaartje heb je gemaakt. Mooie stans he. Ik heb hem ook maar gebruik hem eigenlijk veel te weinig. Dit weekend toch maar weer uit de kast halen.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat heb je heel mooi gedaan. En fleurig papier en de JIJstans en de cupcake en dat allemaal op 1 kaart! Echt super! De cupcake ligt hier geduldig te wachten, maar het was te mooi weer om binnen te zitten..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een fleurige feestelijke kaart Marinda. Kan je tante meteen zien hoe de cupcake eruit ziet ;)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooi kaartje voor je tante met al die vrolijke kleurtjes
    de JIJ stans blijft leuk
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heey Marinda,

    dat is een prachtige kleurrijke kaart geworden. De cupcake ziet er heerlijk uit zeg!!!

    groetjes Femke

    BeantwoordenVerwijderen