vrijdag 15 mei 2020

Cactussen #fijne verjaardag

Ik besloot om vanmorgen na maanden weer eens naar Scrapdelight te gaan.
Dit is een winkel in Linschoten nog geen 10 minuten rijden vanaf ons huis. Het is een winkel met allemaal scrapbook benodigdheden. Daar kom ik nooit met lege handen vandaan.
Ik zocht wat vrolijke papierblokken, maar er waren zoveel leuke. Ik heb er dan ook 5 in mijn mandje gestopt!
En die leuke washi tapes kon ik natuurlijk ook niet weerstaan 😉.
Ik zag leuke stansen van sizzix "cactussen" en dit was natuurlijk leuk te combineren met het planten papierblokje wat al in mijn mandje lag. Ik heb er een kaart van gemaakt voor mijn zus die morgen jarig is.


Ze houdt van planten, gaat graag naar een tuincentrum en daarom deze kaart in combinatie met een bon van het tuincentrum.
En de 4 artbin opbergdoosjes leken mij wel handig voor het sorteren van de stansen of distress oxides.


Dit zijn mijn nieuwe spulletjes 😀. 

3 opmerkingen:

  1. Heerlijk om af en toe even lekker te shoppen. Je hebt hele mooie papiertjes gekocht.
    En meteen een mooie kaart voor je zus gemaakt. Mooi met die cactussen.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk kaartje voor je zus. Cactussen zijn leuk! En ook je nieuwe spullen. Mooie papierblokjes heb je gekocht!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een leuke kaart voor je zus,
    wat heb je leuke spulletjes gekocht lekker he zo af en toe jezelf verwennen
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen