zondag 26 april 2020

Wasbeer aan het picknicken

Ik kan mijn kaartje nu op mijn blog plaatsen. Henriët heeft mijn kaart inmiddels ontvangen. Op haar blog  heeft ze een leuke blog candy.
Je kan een stans en verrassing winnen door een kaartje naar haar te sturen.

 Ik had net de leuke thee set van Jocelijne design binnen gekregen, ik hoefde dan ook niet lang na te denken wat er op de kaart zou komen. Eenmaal de thee set klaar leek het mij leuk om het wasbeertje erbij te doen.  Hij is gezellig aan het picknicken met thee en lekkere cakejes.


De tekst stans was ook nieuw, deze is van Mama Elephant. Ik vind het lettertype daarvan heel mooi.

Fijn zonnige dag allemaal!


6 opmerkingen:

  1. Je wasbeertje zit inderdaad lekker te genieten van zijn kopje thee en het lekkers erbij. Heel leuk, en precies het goede formaat bij elkaar.
    Je tekststans is ook heel mooi.
    Super leuke kaart.

    Liefs,
    Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele leuke kaart heb je naar Henriët gestuurd Marinda. Lief fleurig dessin-papier en een genietend wasbeertje.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is zo leuk Marinda. Hij staat hier mooi te zijn tussen de andere kaarten. Het thee setje vind ik zo leuk bij de wasbeer!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is enig! Ontzettend leuke kaart heb je voor Henriet gemaakt! Ze is gek op de wasbeer en om hem dan zelf een keer te krijgen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heey Marinda,

    wow, die is wel heel gaaf geworden!!! Heerlijke designpapiertjes en toevallig heb ik deze superleuke thee set in mijn bezit en ook speciaal voor die Eline beestjes aangeschaft.

    groetjes Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een super leuke kaart heb je gemaakt leuk dat theeserviesje
    en leuke dp papiertjes
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen