donderdag 23 april 2020

Feestje # 60 jaar

Morgen wordt mijn schoonmoeder 60 jaar, helaas geen verjaardag met veel visite.
Maar we hebben toch een leuke verrassing voor haar.
Ze krijgt van ons een etentje bezorgd.
Ze kunnen samen een menu uitkiezen van het restaurant-café uit ons dorp.
Die bezorgen menu's op zaterdagavond en zondagavond.
En speciaal voor haar deze kaart gemaakt, het feestvarken. Ze vindt het trouwens maar niks om 60 te worden, vind ze vast fijn dat ik het er niet zo groot op heb staan.😉
De collectable van het varken heb ik vandaag nog gehad, een verlaat verjaardagscadeau nog van mijn zus.


6 opmerkingen:

  1. Hartstikke leuk gemaakt voor je schoonmoeder. Ik snap het helemaal dat ze het niets vindt om 60 te worden. Ik ben in december 60 geworden en ik vond het ook echt niets, en nogsteeds niet. Maar ja, niets aan te doen. Leuk kado idee hebben jullie. En dan je feestvarkentje erbij, is ze toch een beetje jarig.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart voor je schoonmoeder. Ach.....60 is toch maar een getalletje? het gaat er om hoe je je zelf voelt toch>
    Leuk cadeau idee zo'n etentje.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk kaartje! En inderdaad een bescheiden 60 erop, maar wel opvallend, hahaha...Ik weet nog zo goed dat mijn moeder 60 werd. Ze zie van te voren: ik kan het me niet voorstellen. Als ik eraan denk, denk ik steeds dat het over iemand anders gaat.
    En heb je bij de Egel gekeken??

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heey Marinda,

    Het is een gaaf kaartje geworden met de geweldige feestvarken en cupcake.

    groetjes Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele leuke feestelijke kaart! 60 een hele mijlpaal, deze kaart is een mooi cadeau. Altijd leuk een mal cadeau krijgen! Ik heb even rondgekeken op je Blog en ik ga je volgen dan mis niks meer

    Hobbygroet Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. van harte gefeliciteerd met je schoonmoeder, wat heb je een leuke kaart voor haar gemaakt met het leuke varkentje.
    leuk om zo'n diner cadeau te doen
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen