zondag 29 maart 2020

Lentekaart "haasje"

Ik heb van deze kaart meerdere varianten gemaakt en gemaakt voor de ouderen die achter ons wonen.
Met kerst krijgen ze altijd een door de kinderen gemaakt kerststukje van ons, dit wordt altijd zeer gewaardeerd.
Ik hoop dat ze ook blij worden van een kaartje.


Vandaag heb ik ook 4 kaarten gemaakt voor de kindjes van mijn gastouderopvang.
Deze gaan in een linnen tasje (met tekening van mijn kids) en een cadeautje + lekkers.
Omdat de kinderen niet naar mijn opvang komen, krijgen ze als verrassing volgende week een leuk tasje.
Nu nog even wachten tot de tasjes en cadeautjes binnen komen.

2 opmerkingen:

  1. Wat lief om voor de ouderen in de buurt een kaartje te maken. Zullen ze vast en zeker waarderen!
    Ook lief dat je aan je gastkindjes denkt. Zal wel raar zijn om ze zo lang te missen. Heb ik ook met de kinderen van mijn klas.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Marinda, dat is attent van je!
    En het zijn kaartjes die ze vast en zeker geweldig vinden!
    Rare tijden voor ons allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen