vrijdag 3 april 2020

Geboortekaartje #kangoeroe

Deze keer een kaartje met de kangoeroe als middelpunt van de kaart.
Deze collectable had ik van mijn kinderen voor mijn verjaardag gekregen.
Echt een schatje de kangoeroe met haar jong.
Heel geschikt voor een geboortekaartje, leuk voor de voorraad.
Ik heb er nog wat gouden sterren bijgeplakt, dat maakte de kaart echt af.


De kinderen zijn vanmorgen druk geweest met hun schoolwerk. Maar beide hadden een kort lontje en huilden snel van frustratie. Ze zijn gewoon onwijs moe. Besloten om niet alles te doen vandaag (ook ik ben onwijs moe) en dat ze morgen nog even met hun vader aan de slag mogen voor het laatste onderdeel. Maakt hij het ook een keer van dichtbij mee. Ik ben echt toe aan tijd voor mezelf dus ik ga straks lekker knutselen. Even ontspannen...

Fijn weekend alvast allemaal!

4 opmerkingen:

  1. Heel herkenbaar die moeheid Marinda en slim om dan maar even de boel te laten. Je kaart is een liefje, zeker leuk als geboortekaartje. Sterkte..
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Marinda,
    ik kan het me voorstellen dat jullie eigenlijk allemaal moe zijn. Het is zo onnatuurlijk allemaal. Je wordt uit je normale ritme gehaald en moet ook en heleboel wat je anders nooit doet. Ik heb respect voor alle ouders met kinderen die nu thuis zitten.
    Ik hoop dat je dit weekend even tijd voor jezelf kunt hebben.
    Dit kaartje is in elk geval heel erg leuk! De kangoeroe is heel geschikt voor een geboortekaartje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een supergaaf kaartje met de kangoeroe, hij is zo leuk
    ja het is allemaal frustrerend en kan me voorstsellen dat jullie moe zijn
    ik hoop dat je het weekend wat hebt kunnen ontspannen en hou vol hoor
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk kaartje met die mooie kangoeroe. Leuk met de goeden sterren.
    Wij benadrukken in onze wekelijkse nieuwsbrief naar de ouders van onze school steeds dat het erg belangrijk is om het thuis gezellig te houden. En als het een keer een dag niet lukt met het huiswerk, jammer dan!
    Ook bellen er regelmatig ouders of ik even een peptalk wil houden met hun kinderen. Wil ook nog wel eens helpen.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen