dinsdag 24 maart 2020

Hippo birdie to you

Deze keer heb ik een verjaardagskaart gemaakt met mijn nieuwe stempelset van Lawn Fawn.
Ingekleurd met spectrum noir alcohol markers


De jarige is een zoontje van mijn vriendin die vandaag 9 jaar geworden is.
Omdat we natuurlijk niet op visite kunnen heb ik deze kaart bij ze door de deur gedaan met een zakje snoep en geld erin.
Hij was er heel blij mee.

Toch ook wel heel leuk om stempels te kleuren en ze leuk op je kaart te plaatsen.
Het achtergrondpapier is van Pebbles "happy cake day!"

3 opmerkingen:

  1. Ah ja, dit setje heb ik ook! Zo leuk! Jouw kaart is heel leuk. Mooi achtergrond papier is het!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk dat afdrukje in combinatie met het leuke dessin-papier Marinda.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oooh wat issie leuk ik ben een grote fan van lawn fawn ze zijn zo leuk ben op het moment verslaafd aan het nieuwe setje really high five heb er al verschillende kaartjes mee gemaakt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen