woensdag 18 maart 2020

Verjaardagskaartje# neef 16 jaar

Hoi allemaal,

Het is even stil geweest van mijn kant door alle ontwikkelingen rondom corona.
Mn jongste dochter hoestte behoorlijk en moest vrijdag al thuis blijven van school. Zelf ook lichte kriebelhoest dus kwam de deur ook amper uit.

Nu de scholen en opvang dicht zijn is het helemaal een rare tijd.
Vanmorgen heeft mijn 17 jarige dochter het schoolwerk van haar broertje en zusje opgehaald. Zij werkt in de supermarkt en is op dit moment ook onmisbaar.
Afgelopen zaterdag was mijn verjaardag. Nog nooit zo'n rare verjaardag gehad. M'n ouders en schoonouders zijn nog wel even geweest (op gepaste afstand) maar verder niemand.
De kinderen hadden het er ook moeilijk mee.
Rare weken ook omdat ik een gastouderopvang heb en er nu geen kinderen komen.
Ik probeer het zo gezellig als mogelijk te maken met de eigen kids en hoop gauw weer meer tijd te hebben om te knutselen en te bloggen. Heb nog een hoop blognieuws van jullie in te halen! Hoop er vandaag weer aan toe te komen. Dat zorgt toch voor een leuke positieve afleiding in deze tijd.

Hieronder het kaartje dat ik voor mijn neef(je) gemaakt heb die vandaag 16 is geworden, met hun hond erop.
Een kaartje blijft leuk om te ontvangen, zeker als er geen visite komt.
Het was even haastwerk dus helaas iets slordiger dan ik wilde. Maar hij moest nog snel op de post.


Lieve groetjes, Marinda 


5 opmerkingen:

  1. Leuk kaartje weer! Ik vind hem er niet slordig uitzien hoor!
    Rare tijden inderdaad. Ik ben ineens juf op afstand. We doen ons best. Meer kunnen we niet!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja het zijn rare tijden maar we zullen maar proberen er het beste van te maken Marinda. Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag en ook voor de jarige job heb je een leuke kaart gemaakt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Marinda,
    het is zeker raar allemaal. Je moet bijna je leven opnieuw inrichten. Je kaart voor je neef(je.... laat het hem niet horen met zijn 16 jaar) is erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heey Marinda,

    ondanks het haastwerk is het toch een heel leuk kaartje geworden!!!

    Alsnog gefeliciteerd met je verjaardag.
    Ja voorlopig blijven het rare en onzekere tijden. Zelf was ik vorige week woensdag jarig ik vond het ook vreemd. Ouders zijn toen heel kort geweest maar wel fijn dat ze zijn geweest.
    Het is nu buiten wel heerlijk rustig en ik kan de kikkertjes in de vijver horen (klinkt beetje als het gespin van een kat). Dat word een flinke babyboom in de lente aan de bergen kikkerdril te zien.

    In deze tijd is het belangrijker om meer tijd met je gezin door te brengen. Geniet er van en het knutselen komt later wel weer.

    groetjes Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een schattig kaartje is het geworden ja het is allemaal erg vreemd maar we proberen er maar wat van te maken gelukkig hebben we onze hobby, ik heb nog nooit zoveel kaartjes gemaakt.
    als nog gefeliciteerd met je verjaardag
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen