maandag 10 februari 2020

Feestje

Afgelopen vrijdag ben ik naar de knotsgekke kaartendagen geweest en daar heb ik veel collectables gekocht.
Ook dit lieve poesje. Ik was vooral op zoek naar de oudere mallen die (bijna) niet meer te koop zijn.
Deze zijn superleuk en weer heel anders dan de nieuwere collectables. Er gaan vast snel meer kaartjes volgen.
Ik heb de het poesje, de kikker, het konijn, de uiltjes, de leeuw/tijger, de zebra/ezel en de zeeleeuw gekocht.
Ik kan voorlopig vooruit! šŸ˜‰

En voor deze kaart heb ik gebruik gemaakt van de leuke stans " feestje".


Morgen is mijn dochter jarig, voor haar heb ik van het weekend een kaart gemaakt. Deze plaats ik morgen.


3 opmerkingen:

  1. Zo te lezen heb je lekker ingeslagen op de beurs. Heerlijk om dan met je nieuwe spullen meteen iets te maken. Deze kaart is erg leuk. Mooi zo met de grote tekst.
    Groetjes van Henriƫt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuke kaart met de schattige poes heb je gemaakt ben benieuwd wat je met je andere aankopen gaat maken
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Marinda,
    wat leuk dat je de oudere malen aan het sparen bent (of tenminste zo lijkt het...) De poes is erg leuk. Ik heb deze niet, alleen de nieuwere. je kaart is er heel leuk mee.
    Fijne dag morgen!

    BeantwoordenVerwijderen