woensdag 5 februari 2020

Paas konijntje

Met dit heerlijke voorjaarsweer had ik echt zin om een paaskaartje te maken.
Toen ik van de week het poesje in het mandje gemaakt had, bedacht ik dat het konijntje er ook leuk in zou passen.
Met de nieuwe mallen van de paaseieren en de leuke stempel van Marleen is het een vrolijk paaskaartje geworden.
Voor de bloemknopjes heb ik voor het eerst gebruikt gemaakt van nuvo crystal  drops. Dat geeft wel een leuk effect en die flesjes zien er nog leuk uit ook! 😊
Ik had nog geen paas-design papier kunnen vinden, maar deze is ook leuk als achtergrond vond ik. Misschien kom ik vrijdag nog leuk papier tegen bij de knotsgekke kaartendagen.


De materialen die ik gebruikt heb:
- Eline's collectable konijn
- MD paaseieren LR0643
- MD mandje LR0520
- MD bloemetjes CT1501
- Shape dies Nellie's choice SD174
- MFT die-namics "grassy hills"
- MD stempel Marleen "Hallo lente & pasen"
- Nuvo crystal drops gloss-dandelion yellow
- paperpad " Happy cake Day" van Pebbles

3 opmerkingen:

  1. Wat leuk, dat mandje. Past zeker een leuk en lief konijntje in.
    Leuk dat je naar de beurs gaat! Daar hebben ze vast papier genoeg...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat zit ie daar lief in het mandje, leuk idee zo met de paaseitjes
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heey Marinda,

    lief kaartje zo met de konijn in de mand. Die vorige met dat schattige katje in de mand met sneeuwklokjes vind ik supergaaf maar vreemd genoeg kan ik daar niet reageren (pakt die mijn account niet).

    groetjes Femke

    BeantwoordenVerwijderen