dinsdag 11 februari 2020

Hoera 17 jaar!

Vandaag is mijn dochter 17 jaar geworden.
Ze wilde heel graag een poezenkaart, en dat vond ik natuurlijk alleen maar leuk om te maken.
Ik heb gebruik gemaakt van de lay out mal van Marianne Design.
Wat een leuke mal, daar kan je echt onwijs veel leuke kaarten mee maken

Mijn dochter houdt van stoere kleuren, geen  pastel tintjes of frutsels.
Een zwart-wit kaart heb ik voor haar gemaakt met onze kater Joup erop. Hij is helemaal zwart op een wit vlekje na.
Hij heeft wel een roze neus van mij gekregen anders kon je die helemaal niet zien šŸ˜‰.
Ze was er heel blij mee gelukkig.


We vieren haar verjaardag zondag maar als verrassing maak ik haar favoriete kwarktaart voor vanmiddag.
Haar broertje en zusje hebben nog een hele lange slinger gemaakt dus ze voelde zich echt jarig toen ze beneden  kwam.
Ook hadden zij gisteren ieder een zak snoep voor haar gekocht. Dat was een geslaagd cadeau van ze.
Ze wist verder geen cadeau te verzinnen maar wilde in plaats daarvan heel graag met mij uit eten bij 't Zusje. Lekker tapas eten!
Dat gaan we gezellig samen donderdag doen.

Fijne dag iedereen!

7 opmerkingen:

  1. wat een mooi kaartje ik vind de layout mal ook zo leuk heb er een aantal mee gemaakt.
    gefeliciteerd met je dochter
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Ellen. De mal is zeker leuk. Ik moest er alleen wel zelf een grotere kaart voor maken. De standaard vierkante kaarten die ik heb zijn net te klein voor het mooie.

      Verwijderen
  2. Van harte gefeliciteerd met je dochter, zo te lezen hebben jullie een gezellige week in het vooruitzicht, leuk! En je verjaardagskaartje is super leuk geworden in deze stoere kleuren.

    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Merit en Annemarie. Zeker een gezellige week. Voor mijn dochter helaas ook nog wel presentaties op school. Maar daarna lekker uit eten!

      Verwijderen
  3. Gefeliciteerd met je grote dochter, Marinda! Wat een leuk idee van haar om met jou uit eten te gaan als cadeau. Heel leuk en lekker, bij't Zusje..
    Je kaart voor haar is heel leuk! Het poesje is schattig met die feestmuts op! Fijne dag en geniet ervan donderdag.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met je dochter! Jullie hebben nog leuke feestjes voor de boeg. Gezellig samen uit eten.
    Je hebt een mooie kaart voor haar gemaakt. Leuke mal is dat!
    Groetjes van Henriƫt

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart. Waar is die poezen mal van?

    BeantwoordenVerwijderen