zondag 2 februari 2020

Poesje met sneeuwklokjes

Heerlijk om te knutselen met dit weer.
En zeker in mijn (nu nog) opgeruimde hobbykamer.
Voor mijn nichtje die bijna 17  wordt heb ik dit kaartje gemaakt. Het poesje lijkt op hun eigen kat. Ik vond het leuk om het poesje in een mandje met sneeuwklokjes te laten zitten.
En wat sneeuw erbij, wat hier niet valt dat maken we dan maar zelf 😉.


Mijn zus en ik zijn op dezelfde dag bevallen van een meisje. De verjaardagen vierden we toen ze klein waren wel eens samen maar nu altijd op een andere dag. Wel zo leuk.

Het kaartje voor mijn dochter moet ik nog gaan maken. Ze is ook gek van poezen, we hebben er zelf 2 thuis, dat gaat vast weer een poezenkaartje worden.

Fijne zondag allemaal!

6 opmerkingen:

  1. Dat is ook bijzonder, op dezelfde dag bevallen van een meisje! Deze kaart voor je nichtje is heel leuk, vooral als je weet dat hun poes op deze lijkt! En je bent en winterjarige of niet, dus sneeuw past prima!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een ontzettend leuk kaartje heb je gemaakt voor je nichtje, heel leuk dat katje in het mandje met sneeuwklokjes! En wat toevallig zeg dat jullie op dezelfde dag bevallen zijn, we zijn benieuwd wat voor kaartje je voor je eigen dochter gaat maken!

    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super lief kaartje!
    Dat lijkt me bijzonder om op dezelfde dag te bevallen als je zusje. En ik kan me voorstellen dat het niet altijd handig is. Ik ben jarig op dezelfde dag als mijn tante en een nichtje. Was altijd een drukke dag voor mijn ouders.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een superleuke kaart met de poes zo leuk in dat mandje wel apart op de zelfde dag bevallen maar inderdaad niet altijd handig, ik ben zelf op 29 februari jarig ook niet altijd handig geeft ook verwarring maar ja alles went
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo speciaal om op dezelfde dag als je zus te bevallen en dan nog allebei van een meisje! Wat een schattige kaart heb je gemaakt voor je nichtje! ♥

    BeantwoordenVerwijderen