zaterdag 1 februari 2020

Nijlpaard kaart jongen & meisje

Deze keer maakte ik een nijlpaard kaart aan de hand van een sketch.
Ik gebruikte hiervoor het leuke papierblok pebbles "peek a boo"  boy.

Ik vond hem zo leuk geworden met deze sketch dat ik ook een meisjesvariant gemaakt heb.


De papiertjes hiervoor kwamen uit het papierblok van Echo park "its your birthday" girl. Dit is wel een heel zoet kaartje geworden met al die kleurtjes. Maar een beetje zoet mag wel voor een meisjeskaart vind ik.

Gisteren had ik weinig inspiratie om te knutselen, deze kaarten had ik donderdag al gemaakt.


Maar in plaats van te knutselen heb ik mijn tijd nuttig besteed aan het opruimen van mijn knutselhoek op zolder. In onze slaapkamer heb ik een eigen hobbyhoek.


Ik kwam erachter dat ik nog een ladekast erbij wil voor alle spullen. Mijn zus deed pas bijna al haar knutselspullen weg dus ik kan nog wel wat extra ruimte er bij gebruiken. 😊.

Fijn weekend allemaal!



6 opmerkingen:

  1. Het zijn twee leuke feestelijke kaarten geworden met dat vrolijke nijlpaard Marinda. Altijd handig om op voorraad te hebben toch? Wat heb jij een gezellige (en nette) knutselhoek. Leuk dat gaatjesbord boven het bureau.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Miranda. Nu is het nog netjes ja, ik ben benieuwd voor hoe lang 😉

      Verwijderen
  2. wat een mooie kaartjes met het schattige nijlpaard, ze zijn klaar voor het feest zo leuk 2 kaartje en ieder met andere kleurtjes
    wat een netjes en knus knustelplekje heb je je kan geen kasten/planken genoeg hebben ik kom ook altijd te kort ik knutsel altijd aan de eettafel in de achterkamer daar staat ook de computer zo lekker als ik nog niet klaar ben trek ik gewoon de schuifdeur dicht en kan het lekker blijven liggen.
    soms zitten mijn man ik daar gezellig samen
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Ellen, dat is ook ideaal als je zo de deur dicht kan schuiven 😀. En beneden knutselen is ook gezellig, maar daar heb ik geen plaats in mijn kasten voor knutselspullen. En nu kan ik boven ook alles zo laten liggen.

      Verwijderen
  3. Super leuke kaartjes. Leuk dat je een jongens en een meiden variant maakte.
    Je knutselplek is jaloersmakend mooi! En zo netjes!. Bij mij zitten alle spullen in een kast in de woonkamer (en nog wat in de gangkast en nog wat boven.....). Ik knutsel altijd aan de eettafel in de kamer. Vind er niks aan om boven te zitten als mijn man ook thuis is.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank je Henriët, beneden knutselen is voor mij lastiger omdat ik dan alles naar beneden moet sjouwen. Ik heb oppaskindjes doordeweeks dus dan staat het hier vooral vol met kinderspeelgoed.
    Ook vind ik het wel lekker om me af en toe terug te trekken in mijn hobbyhoekje op zolder. We hebben net nog een ladekast erbij gehaald bij ikea. Van de week weer even de lades opnieuw inrichten. 😊

    BeantwoordenVerwijderen