dinsdag 28 januari 2020

Toekan "Happy Birdday"

Vandaag heb ik een kaartje gemaakt voor mijn man. Hij is vandaag 34 jaar geworden.
We hebben een abonnement op avifauna en daarom vond ik de toekan heel toepasselijk.
En het is natuurlijk ook een prachtig dier.
Ik moest wel even nadenken hoe ik een mannen verjaardagskaart kon maken, maar met het letterboard van Karin Joan vond ik de toekan er goed uit springen.
In het hoekje een tropische bloem van de luiaard collectable. Met een zwarte enamel dot vind ik de bloem net wat stoerder.



Deze kaart wil ik als 2e kaart inzenden voor de challenge bij de Hobbyhonk. Thema: dieren.

Fijne dag nog allemaal! Wij gaan vanavond heerlijk samen uiteten bij de Griek.

Groetjes Marinda.

10 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart met de toekan Marlinda.groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met de verjaardag van je man. Lekker gegeten?
    Mooie en toepasselijke kaart heb je voor hem gemaakt. Altijd leuk om het persoonlijk te maken.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een leuke kaart met de knappe toekan, gefeliciteerd met je man
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Ellen. Ik ben echt fan geworden van Eline's collectables 😍

      Verwijderen
  4. Hoi Marinda,
    wat is dat letterbord gaaf he? Ik heb hem ook. Zo blij mee. Jouw kaart is erg leuk geworden. Wat zei je man ervan? Nog gefeliciteerd met hem..
    Leuke dag gehad?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je kan zeker leuke dingen maken met het letter board. Zeker handig als je een tekst zoekt maar niet kan vinden, dan stans je hem gewoon zelf. Ik hoop dat er ook nog een keer een vierkante mal van komt.
      Hij vond de kaart erg leuk, hij wist niet dat ik een kaart voor hem aan t maken was dus dat was een leuke verrassing.
      En het was mijn 1e toekan kaart dus hij had de primeur 😉.

      Verwijderen
  5. Wat een leuke kaart met die Toekan en wat heb je mooie kleuren gebruikt Marinda. Nog van harte gefeliciteerd met je man :)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Miranda. Ik vond het wel leuk om felle kleuren te gebruiken, net als bij een echte toekan.
      Groetjes Marinda.

      Verwijderen