dinsdag 14 april 2020

Zeemeermin kaartbox

Hoi allemaal,

Allereerst welkom Lisanne, wat leuk dat je mij bent gaan volgen.
Vandaag is onze jongste dochter Linde 8 jaar geworden. Voor haar ben ik extra lang aan het knutselen geweest om een speciale kaart voor haar te maken. Ik heb een kaartbox gemaakt, deze had ik nog nooit gemaakt maar het was ontzettend leuk om te doen.
Ik had nog maar 1 keer eerder een zeemeermin gemaakt en dat wilde ik graag weer een keer doen. Ik had ook nog speciaal de oester en de bijpassende tekststempels besteld.
Dit is hem geworden:


We hebben geprobeerd om er een leuke dag van te maken. Vanmorgen eerst natuurlijk onze cadeautjes uitgepakt. 
Een barbie camper, en barbie pizza oven. 
De juf belde ook nog even en daarna zijn mijn ouders op gepaste afstand een taartje komen eten en s middags mijn schoonmoeder nog even.
 Ik had met de andere familie en vrienden al van te voren geïnventariseerd wat ze wilden geven en dit namens hen gekocht. Een labeltje erop met de naam van de afzender en later met iedereen even via videobellen live de cadeautjes uitgepakt. 
Dit was zeker een succes.
Als afsluiting Mac donalds gehaald en zo heeft ze een leuke verjaardag gehad, en wij natuurlijk ook.

Nog even een close up:





Liefs Marinda.


4 opmerkingen:

  1. Oh nog gefeliciteerd met Linde! En je boxkaart is echt te gek! Wat een leukerd! Dat zal ze geweldig gevonden hebben! EN jullie hebben haar een superleuke dag bezorgd. Goed geregeld ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nog gefeliciteerd met jullie dochter. Zo te lezen hebben jullie er een echt feestje van gemaakt.
    Prachtige box-card heb je voor haar gemaakt!. De zeemeerminnen vielen vast goed in de smaak.
    Fijne dag!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuke box-card heb je gemaakt voor je dochter. De zeemeerminnen zijn ook zo leuk. Nog gefeliciteerd met haar verjaardag.
    Ik ga je volgen Marinda.

    Liefs,
    Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi doosje heb je gemaakt met de leuke zeemeerminnen
    nog gefeliciteerd met haar verjaardag je hebt het allemaal leuk opgelost om het toch te kunnen vieren
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen