zaterdag 11 april 2020

Paasei# paaskaart

Voor mijn ouders heb ik deze paaskaart gemaakt.
Het is gemaakt van het paasei-stencil van Marleen.
Het was nog even puzzelen hoe hij moest maar gelukkig had Marleen een duidelijke beschrijving op haar blog staan.
De konijntjes (paashaasjes) mochten er natuurlijk ook op.
Een haasje heeft net de strik vast gemaakt, de ladder
(hekje zonder de puntjes) was daarbij wel nodig. En de ander had zich verstopt šŸ˜‰.


Bij de bakker hadden ze leuke ontbijtpakketten voor 2 personen. Deze heb ik als verrassing voor mijn ouders en schoonouders besteld.
Mijn man heeft ze net opgehaald, ze zijn zo leuk! Die breng ik vanmiddag met een mooie paaskaart bij ze langs
Voor onszelf het lammetjes-paastaartje.


Morgen verstoppen mijn ouders chocolade eieren in hun groentetuin.
En dan mogen onze kids ze zoeken. Normaal gaan we met de hele familie maar nu alleen ons gezin. Wij hebben de jongste kinderen.
Hun tuintje ligt prachtig op een klein landje omgeven door water. Hoort bij een boerderij. Heerlijk rustig!

Fijne Pasen allemaal!

Liefs Marinda.

5 opmerkingen:

  1. Wat een leuke paasei heb je gemaakt leuk met de haasjes erop.
    Ben ook volger geworden en hoop dat we elkaar zo inspireren .
    Dat taartje van het lammetje ziet er lekker uit en zal ook wel smaken.
    fijne paasdagen.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk paasei heb je gemaakt. Ziet er heel gezellig uit.
    Leuk die ontbijtjes voor je (schoon)ouders. En gezellig dat jullie passeieren gaan zoeken. Toch nog een beetje net als anders.
    Groetjes van Henriƫt

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een enige creatie heb je gemaakt met het paasei! En een goed idee van je ouders om eieren in de moestuin te verstoppen en jullie kinderen te laten zoeken. Goede oplossing!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een supergaaf paasei heb je gemaakt voor je ouders leuk met dat konijn op het trapje
    fijne paasdagen
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooie Paaskaart! Leuk bedacht met die ladder. Zo leuk van die ontbijtjes, hebben wij pas ook voor mijn ouders gedaan, valt letterlijk en figuurlijk in de smaak. Heb even rondgekeken op je Blog: leuke kaarten maak je, ik ga je volgen, zo mis ik niks meer

    Hobbygroet Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen