donderdag 20 februari 2020

Zwaan met jongen #kroontjes

Er zijn nieuwe baby producten van Echo Park uitgekomen. Toen ik de paperpads voor een jongen en meisje zag moest ik ze gewoon hebben.
Eigenlijk stonden ze al op mijn verlanglijstje voor mijn verjaardag maar ik was veel te bang dat ze dan niet meer in de winkel op voorraad zouden zijn waar ik regelmatig te vinden ben. šŸ˜Š

Dus beide papierblokjes en bijpassende washi tape meegenomen. Ik vind ze zo schattig!
En toen ik dit leuke papiertje zag wist ik gelijk wat voor kaart ik zou gaan maken.
De zwanen (met kroontje) net als op het leuke design papier.






Gebruikte materialen:
- Marianne Design COL 1478
- Marianne Design COL 1431
- Marianne Design CR 1501
- Marianne Design LR 0450
- Craft emoticons 115633/0301
- Joy!Craft 6002/1289
- paperpad Echo Park " baby girl"

Deze kaart wil ik graag mee laten doen met de challenge van Marianne design challenge blog. Een voorjaarskaart met dieren.

Fijne dag nog! Groetjes Marinda.

2 opmerkingen:

  1. Wat een super schattig kaartje! Ik snap dat je dit papier niet kon laten liggen.
    Via het blog van Marianne Design kon ik niet op jouw blog komen maar via mijn leeslijst als volger van je blog lukte het gelukkig wel.
    Bedankt voor het meedoen.
    Groetjes van Henriƫt
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat gaaf! Die blokjes zijn te lief! Ik had ze nog niet gezien! EN ik begrijp helemaal dat je de zwaan bij dat papier wilde gebruiken. Echt een top kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen