vrijdag 14 februari 2020

Opa 81 jaar!

Deze kaart is voor de opa van mijn man.
Ik wilde graag een lay-out kaart voor hem maken.
Mijn eerste idee was om hem met de visjes van Eline te maken omdat hij een aquarium heeft.
Alleen leek mij dat toch niet leuk genoeg voor op de kaart.
Dus eerst leuke kleurtjes papier bij elkaar gezocht en de 81 opgeplakt.
Van de week had ik deze schattige kikkertjes en ballonnen al gemaakt, en voor de grap legde ik die op de kaart.
En toen.. toen was ik verkocht  😍.
Enige twijfel of het wel kon voor iemand die 81 wordt, dus even gecheckt bij mijn moeder hi hi.
En ja hij is goedgekeurd, ik hou hem zo! Lekker vrolijk vind ik hem.
Vanavond geef ik de kaart en mag hij als cadeau vissen uitkiezen bij de aquariumzaak.
Dus toch nog vissen! 😉


5 opmerkingen:

  1. Leuke kaart met de kikkers! En ik vind dat het prima kan voor iemand van 81!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ontzettend leuk! Het frame is mooi en de kikkers zijn ook gaaf. Grappig, de opa van je man 81, mijn moeder 82...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik vind hem geweldig en kan prima voor iemand van 81 jaar gewoon omdat ze zo leuk zijn
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heey Marinda,

    het is een supergave kaart geworden!!! Ik vind die ook best wel voor iemand van 81 kunnen.

    groetjes Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg leuke kaart! Kan heel goed toch, ook voor 81 jaar :)

    BeantwoordenVerwijderen