zondag 27 september 2020

Zwangerschapskaartje Mft

 Vorige week kwam mijn (ex) collega bij mij op visite. Een paar weekjes terug vertelde ze dat ze zwanger was. Superleuk nieuws!

Maar door alle drukte thuis kwam ik nog niet aan een kaartje toe. Uiteindelijk toch gelukt en toen ze blij mij langskwam heb ik het met een flesje Zwitsal haarlotion aan haar gegeven. 


De achtergrond heb ik met distress oxide tumbled glass gemaakt en het wolkenstencil van mft. En de zand ondergrond met distress oxide antique linnen.
En daarop gespat met de kleur wild honey.
Dat ging niet helemaal goed. Althans ik kreeg wel mooie spetters op de ondergrond maar ook op mijn wolken achtergrond die ernaast lag. Oeps!
Dat werd dus opnieuw de wolken maken, de volgende keer even in een doos spatten. 🙈

Ik ga mijn best doen om vandaag bij julie blogs langs te gaan.

Liefs Marinda.


5 opmerkingen:

  1. Heey Marinda,

    ja, dat spatten kan beter in een doosje. Het is een lief kaartje geworden!!!

    Groetjes Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel mooi en lief kaart. Er zal er weer eentje blij mee geweest zijn.
    Groetjes, Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ach wat een lief kaartje heb je gemaakt! Dat zal in goede aarde gevallen zijn. EN dat spatten...herkenbaar, dat doe je 1 keer en dan neem je vanzelf en doos...;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super schattig kaartje!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen