zondag 7 juni 2020

Zippy zebra #2

Bij de Egel hebben ze nu een challenge waarbij je embossing nat of droog moet gebruiken en de bijbehorende sketch.
Ik vond het leuk om hier aan mee te doen.
Het is een kaartje geworden in het zwart - wit met de zippy zebra.
Met "nat" embossing gefeliciteerd erop en de papiertjes in de maten die op de sketch staan.

Dit is het kaartje:



Morgen zijn mijn zus en zwager 18 jaar getrouwd, voor hun had ik ook een kaartje met de zippy zebra set gemaakt.
Ze heeft hem inmiddels ontvangen en was er erg blij mee.
Dit was het kaartje voor mijn zus:


Dit waren de zippy zebras 😉, de volgende blog is het weer tijd voor ander soort kaarten.


4 opmerkingen:

  1. Wat een leukerds deze zebra kaarten.
    ook je kaarten met de muisjes hieronder vind ik gaaf! Ik heb de nieuwe stansjes ook liggen maar moet er nog mee aan de slag.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuke kaarten allebei. De zebra's zijn zo enig! Ik kreeg een paar afdrukjes, maar moet er nog mee aan de slag.
    Dank je wel voor het meedoen bij ons van de Egel!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heey Marinda,

    dat zijn leuke kaartjes geworden.

    groetjes Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je leuke kaarten gemaakt zeg. De zwart witte kaart is zo gaaf! Het heeft wel iets. Maar de onderste heeft ook weer wat. Leuk gemaakt. Dank je wel voor het meedoen met deze sketch uitdaging van de Egel. groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen