dinsdag 2 juni 2020

Muisje eet een ijsje

Afgelopen zaterdag zijn wij naar doe@ding in Spijkenisse geweest. Ik had daar de strandspulletjes van Eline's collectables besteld. En omdat ik geen zin had om te wachten op de post zijn we het gaan afhalen.
Gelijk nog wat mooi cardstock meegenomen. Ze hebben daar zulke mooie kleuren liggen.
En nog wat bakjes om mijn malletjes in te sorteren.
Het was elke keer zo'n gezoek in de lade. Nu ligt het per thema in het bakje. Daar ben ik blij mee!
Dit is het kaartje wat ik er zondag mee gemaakt heb. Mevrouw muis die geniet van haar ijsje.


Gisteren heb ik nog een jongens muisje op het strand gemaakt. Die zien jullie in mijn volgende blog verschijnen.

4 opmerkingen:

  1. Een heerlijk zomers uitziende kaart heb je met je nieuwe spulletjes gemaakt Marinda. Mooie zonnige kleurtjes gecombineerd en dat ijsje ziet er yummie uit, zeker nu het zo warm is ;P
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat superleuk, dit zonnige strandkaartje! Die handdoek is vrolijk!
    Je kunt er zo een verhaaltje bij verzinnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat issie weer gaaf met mevrouw muis op het strand ik wil hem ook nog kopen
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heey Marinda,

    wat een lief kaartje is het geworden en het ijsje ziet er heerlijk uit zeg.

    groetjes Femke

    BeantwoordenVerwijderen