donderdag 23 januari 2020

Geboortekaartje tipi

Wat een leuke mal is dat, de tipi tent van Marleen van der Most!
Ik ben ermee aan de slag gegaan voor een geboortekaartje.
Vorige week is er een lief klein meisje geboren en voor haar dit lieve konijnen kaartje.
Het konijntje ligt heerlijk te slapen voor de tipi.
Wat wolkjes erbij voor het konijntje in dromenland.
Om het geheel af te maken, haar naam op de blokkentoren.
Wel een gepriegel maar ik vind het er zo schattig bij staan.



Deze kaart doet mee aan de challenge bij Mijn Hobbyhonk . Thema: dieren.

5 opmerkingen:

  1. Ach wat een ontzettend leuk en lief kaartje...
    de naam op een kaart is altijd zo leuk en persoonlijk.
    liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een ontzettend schattig kaartje lieve zachte kleurtjes en wat ligt dat konijntje lekker te slapen
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jaa hij is echt super leuk gemaakt! Mooi en wat een lieve kleurtjes! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een superlief kaartje Marinda! Heb die tipimal ook, maar nog nooit gebruikt. Nu is jouw kaartje zo zie, moet ik 'm toch maar eens uitproberen.
    Bedankt voor de inspiratie én je deelname bij MHH. Succes!
    grt Angela
    mijn hobbyhonk

    BeantwoordenVerwijderen