woensdag 15 januari 2020

Aapje

Heerlijk genoten van een knutselochtendje.
Ik heb allerlei verschillende kaartjes gemaakt waaronder ook dit lieve aapje.
Deze stans heb ik vorige week binnen gekregen en is een mooi kaartje voor de voorraad die ik wil gaan aanleggen.


Ik wil graag een flinke voorraad gaan maken en de kaarten dan gaan verkopen voor het goede doel. Door deze bijvoorbeeld aan familie en vrienden/kennissen te verkopen. Ik heb dat bij meerdere kaartenmaaksters gezien en het lijkt mij een heel mooi voornemen voor dit nieuwe jaar.

Hebben jullie nog tips? Iemand die ook kaarten verkoopt? Hoe pak je dit aan? Wat vraag je ervoor? Zomaar wat gedachten..

Alvast bedankt voor het meedenken!

Groetjes Marinda.

3 opmerkingen:

  1. Wat een lief kaartje! Het aapje blijft zo leuk.
    Ik ben volger geworden van je blog. Je laat erg leuke dingen zien!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Henriët ☺. Ik ga mn best doen om meer leuke kaartjes te maken. Ik begin de smaak te pakken te krijgen.

      Verwijderen
  2. oooh wat issie leuk geworden dat schattige aapje, leuk zoals ie aan de slinger hangt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen